Αυτοκίνητο πήρε φωτιά και “καρφώθηκε” σε κολόνα της ΔΕΗ στο Πανόραμα της Βούλας τα ξημερώματα της Πέμπτης (25/6)
Σε ανάρτηση της η κα Νανα Καραγιάν στην σελίδα “Το Forum των 3Β” αναφέρει:
Αυτοκίνητο πήρε φωτιά από βραχυκύκλωμα μάλλον κ κατρακύλυσε φλεγόμενο από ψηλά στον ανηφορικό παράδρομο της Δωδώνης κ καρφώθηκε στην ξύλινη κολώνα της ΔΕΗ επί της Δαρδανελλίων.
Άμεσα επενέβη η Πυροσβεστική από το 8ο Πυροσβεστικό σώμα Ελληνικού , υδροφόρες από τον Δήμο ΒΒΒ Πολιτική Προστασία Αστυνομία ΒΒΒ, ήρθε κ ασθενοφόρο το οποίο δεν χρειάστηκε. Ευχαριστούμε όλα τα σώματα για την έγκαιρη παρέμβαση
Λόγω του συμβάντος δεν έχουμε ρεύμα στην περιοχή του Πανοράματος


























































