Προ εκπλήξεως κατελήφθη χθες στο Ασκληπιείο της Βούλας ο εφοπλιστής Θανάσης Μαρτίνος που συνόδευε τον πρωθυπουργό στα ΤΕΠ του νοσοκομείου.
Ο κ. Μαρτίνος έχει κάνει πολύ σημαντικές δωρεές, ειδικά σε αυτό το νοσοκομείο, όχι μόνο τώρα, αλλά και κατά τα παρλεθόντα έτη. Αυτόπτης μάρτυρας μου περιέγραψε τη μεγάλη του έκπληξη όταν άκουσε την πρόεδρο των εργαζομένων που πρόσκειται πολιτικά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ να καταγγέλλει ιδιωτικοποίηση του συστήματος υγείας και τους ιδιώτες δωρητές.
Όχι τόσο γιατί δεν τα έχει ξανακούσει, αλλά γιατί η εν λόγω κυρία εργάζεται στον ψηφιακό μαστογράφο του νοσοκομείου που είναι δωρεά του κ. Μαρτίνου.



















































