Δήμος Σαρωνικού: Συνεχίζουμε τις αποξηλώσεις παράνομων εγκαταστάσεων αποχέτευσης στο μονοπάτι της Σαρωνίδας (φωτό)

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Σαρωνικού αναφέρεται


Συνεχίζουμε μέχρι τέλους!

Συνεχίζουμε τις αποξηλώσεις παράνομων εγκαταστάσεων αποχέτευσης στο μονοπάτι της Σαρωνίδας.

Για δεκαετίες, σε σημεία της ακτογραμμής μας συντελούνταν ένα περιβαλλοντικό έγκλημα που δεν μπορούμε να ανεχθούμε. Με σχέδιο, επιμονή και συνέπεια προχωράμε στον εντοπισμό και την οριστική κατάργηση κάθε παράνομης σύνδεσης που καταλήγει στη θάλασσα.

Οι υπηρεσίες του Δήμου θα συνεχίσουν τους ελέγχους καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, φτάνοντας σε κάθε σημείο όπου υπάρχουν ενδείξεις παραβατικότητας.

Η προστασία των ακτών και του θαλάσσιου περιβάλλοντος του Σαρωνικού δεν είναι διαπραγματεύσιμη.
Θα φτάσουμε μέχρι το τέλος και θα κλείσουμε οριστικά κάθε τέτοια περίπτωση.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.