Ένα νέο κρούσμα οσκαρικού παρκαρίσματος κατεγράφη στη Ραφήνα
Όπως δείχνει η φωτογραφία που κοινοποιήθηκε από κάτοικο στα social media , ένας ασυνείδητος οδηγός αποφάσισε να σταθμεύσει το αυτοκίνητό του κυριολεκτικά στη μέση της οδού Τρύφωνος Ευαγγελίδη
Η ενέργεια αυτή δεν είχε ως αποτέλεσμα μόνο τον πλήρη αποκλεισμό της διέλευσης για άλλα οχήματα, αλλά, σύμφωνα με την καταγγελία του κατοίκου, το αυτοκίνητο εμπόδιζε και την είσοδο-έξοδο από το γκαράζ παρακείμενης οικίας.
Ο κάτοικος της περιοχής, φανερά αγανακτισμένος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το ξέρετε ότι πλέον στην Ελλάδα μπορούμε να παρκάρουμε όπου θέλουμε; Αποφάσισε να το αφήσει στη μέση του δρόμου και να κλείσει κι το πάρκινγκ του σπιτιού».























































